2011. február 23., szerda

Hennának 1

Sziasztok!
Ez most egy olyan bejegyzés, amelyben le van írva, hogy hogy ismerték meg Hennát. Mindenki elkuldheti nekem (szusi25@gmail.com) vagy pedig Vikynek a történetét, hogy "Hogyan ismertem meg Hennát!!!" Mindenkiét szívesen kitesszük. Az első ilyen történet Mercitől van.
Pusszancs mindenkinek
Szusi



Drága Henna!
E sorok most arról fognak - remélhetőleg - szólni, ahogy megismertelek. :D 

Az egész akkor kezdődött,  mikor szilveszter éjjel felmentem Thalia oldalára, és beírtam a chatbe. Eddig nem igazán mertem ilyet csinálni....

És akkor ott voltál Te is, és még sokan mások. Emlékszem,  amikor megkérdeztem, hogy ki hány éves - akkor ti már rég túl voltatok ezen, csak én érkeztem későn -, Te válaszoltál először. Én meg tisztára ki voltam akadva azon, hogy mindenki idősebb nálam. Még most is nevetek ezen. Meg is kérdeztem magamtól, hogy Mit keresek itt?!
Erre ti meg csak annyit mondtatok, hogy nem számít, hogy hány éves vagyok, csak az, hogy ott vagyok. Beszélgettünk, beszélgettünk, aztán hajnali kettő-három körül mentünk el aludni.
Már nem annyira emlékszem a pontos időre, csak arra, hogy én mikor feküdtem le aludni. :P 

Aztán szilveszter utáni este megint ott voltatok, én csak kíváncsiságból néztem be.  Akkor már nem voltunk olyan sokan, csak Szusi, Viky,Te és én. Abban nem vagyok biztos, hogy Dewil és Thalia ott volt-e.

Szépen elteltek így az esték. Egyre jobban kezdtük egymást megismerni.  Több héten keresztül csak Szusi, Te és én beszélgettünk. Volt, hogy egyszer-egyszer jött Thalia is.

Néha- néha küldtél nekünk számokat. Még mindig nem hiszed el, hogy mennyire jó a hangod. :D
Aztán jelentkeztél a Csillag Születikbe. Mindenki csak Neked szorított, amikor énekeltél. Thalia közvetített chaten keresztül, hogy tudjuk, hogy mi van Veled. Szusi épp ott volt. Én csak visszaolvastam a történteket.

Szusi elkezdett viccelődni azzal, hogy alapít egy szektát csak Neked, az önbizalom növelésed végett. Viky viszont ezt komolyan gondolta, és csinált egy blogot. :D
A címe zeneszekta.blogspot.com lett. Mikor  elolvastam, akkorát röhögtem rajta. A neve pedig Bagókirálynő megmentése lett - amit Te találtál ki.

Sok dolgot elmondtam neked, Henna.  Például, amikor egyedül voltam, akkor Veled és Szusival beszélgettem. És jó érzés volt, hogy Ti megértitek azt, ami velem történik. Úgy érzem, hogy Te is sok mindent elmondtál magadról.

Aztán jött az msn. :D
Egyik este annyira unatkoztunk, hogy megírtunk egy kisebb történetet. Nagyon jól szórakoztam. 
Emlékszem, hogy én még akartam folytatni, és először még Szusi is, de Te már annyira be voltál sózva, hogy nem bírtad, ki, hogy ne tegyük fel. Pedig úgy volt, hogy csak április elsején rakjuk fel. :D Annyira siettél, hogy úgy tettük fel, hogy még az idő is ott maradt.  De nem baj, mert ez így volt jó. Még most is nevetek ezen az egészen.  :D

Közben jött Gabica.  Miután felraktuk azt a kis történetet, rá pár estére megint elfogott az unalom.  :D
Megint elkezdtünk írni, amibe már Gabica beszállt. Az még mindig íródik.  :P

Aztán, kiderült, hogy én jövök Balatonfüredre, és tök jól kitaláltuk, hogy akkor találkozunk. De sajnos a költözés miatt ez nem jött össze. :-/ 
Nem baj, mert majd nyáron, vagy ha legközelebb jövök, bepótoljuk.  :D 

Szombat este  küldtél át számokat Szusinak és nekem.  Kicsit halk volt, és én felhangosítottam. Azt azért tegyük hozzá, hogy a mama már aludt. :P
De előtte még szerencsétlenkedtem egy sort, mert a hangfal nem akart működni. Ki akartam húzni a monitort, erre nem a gépet húztam ki?! Na mindegy visszakapcsoltam, akkor már működött a hangfal, hallgattam a zenét, és egyszerre csak ugrottam egy nagyot, mert írtak msn-en. Persze a hangerő a maximumon volt... 
Még most sem értem, hogy-hogy nem ébredt fel a mama...?

Vasárnap este megint küldtél át dalokat. Azokat már nem mertem meghallgatni, csak az
I LOVE ROCK AND ROLL-t. 
Írtam, hogy:
"ülök a sötétben, fejem a számítógép asztalon, hasamat fogom a röhögéstől, a zene olyan halk, h alig hallom, de szakadok"

Azt mondtad, hogy kiírod msn-re, én meg nem akartam elhinni. Fél perc múlva már ki is írtad. Akkorát röhögtem, hogy a mama felébredt.
De szerencsére nem lettem leszidva.  :P 
Gondolom, emlékszel ezekre a dolgokra…. :D

Kedves vagy, az embereknek ott segítesz, ahol tudsz, még ha neked is sok problémád van.
Emlékszem, egyszer azt írtad, hogy te egyfajta lelki segélyszolgálat vagy, de nem bánod, mert szeretsz segíteni, ha tudsz.
Van benned egyfajta makacsság is. Mindig azt mondod, hogy te racionális gondolkodású vagy. Nem baj, mert Te így vagy jó.  Ezért szeretünk Téged. És szerintem ezt több ember nevében is mondhatom.
Hatalmas Twilight és Robsten fan vagy. :D

Most így hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha valamit kihagytam, azt majd megírja valaki más... :D

Röviden ennyi történt Velünk a két hónap alatt. Ugyanis február végén lesz kettő hónapja, hogy ismerjük egymást.  Remélem ez a történet még fog folytatódni. :D Örülök, hogy megismertelek.

Ölel és puszil a Te szerető nagymamád:
                                                                                                                                                                                                                         Mercédesz

Ui:  Most már "bevallom", hogy amikor egyszer a chatbe linkeltél be egy dalt, azt meghallgattam, és nagyon tetszett, de nem mertem megírni, hogy mennyire jó.  :)
Úgyhogy én nem akkor hallottam először a hangodat, amikor nekem linkeltél be egy dalt.

1 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁ merci, erre most komyolan nem is tudom, hogy mit írjak.
    Annyira meghatódtam :)
    Tényleg nem tudom, hoy mit írjak, teljesen ledöbentem . Azt hiszem, jobb lesz, ha megnyugszom, és összeszedem a gondolataimat, és majd csak utána válaszolok én is. Bár azt hiszem néhány helyen egyezésekbefogok ütközni :P
    Köszi szépen SZERETLEK(L)
    Puszi(L)

    VálaszTörlés